Data e postimit: 2018-01-26 15:29:19
Lexime: 2429
nata.
Lloji: Analize letrare
Tema: nate
Autori: Bela
Shkolla: shkolla e kuqe
Klasa: IX
Qyteti: shkoder
E-mail: blerta.kavaja@yahoo.com


Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frikesuar nuk e dija se kur do te vinin familjaret e mi.degjova disa zera jashte sikur dikush po me therriste.une mbeta e shtangur kembet po me dridhesh.shkova dalengadale te hapja deren por pashe qe ata ishin familjaret e mi .u lehtesova pak dhe mendova me vete qe nuk dua te me perseritet serish kjo ngjarje e frikshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Aneda · Lloji: Poezi personale · Tema: Feeling
Feeling feeling apo e ndjen ti aromen time ?feeling,zemra ime ka shum dyshimeeee. Isha une larg une shume larg isha aromen me vete e kishaa.ne ato kohe kemi qene ne te ndare fytyren njeri tjetrit sja kemi pare por zemra vazhdon akoma rreh si me pare ne a...
Autori: Une · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdhe
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje. MOS E HHARRONI GJUUUU...
Autori: laura skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Peng Me vinin nga larg ca kujtime, ca rreshta, ca vargje, poezi. Po trazonin perseri zemren time, njesoj si atehere ne rini. Me vinin ne mendje dy sy nje buzeqeshje e embel e harruar. Gjithcka qe te perkiste ty Gjithcka qe dikur kishte lenduar. ...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com